یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی؛

برادران تسنیم لطفا به توصیه امام خمینی توجه کرده و در سیاست دخالت نکنید

حقیقتاً خبرگزاری تسنیم چه فرقی با رسانه های ضد انقلاب دارد که با بزرگنمایی و دروغ پردازی سعی در تخریب شخصیت بیت امام دارد؟

پایگاه خبری جماران: در پی انتشار مطلبی توهین آمیز در خبرگزاری تسنیم در خصوص مراسم نیمه شعبان در حسینیه جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی عضو دفتر امام خمینی(س) طی یادداشتی نوشت:

امروز خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه به بهانه ی عمامه گذاری سید احمد خمینی به این موضوع پرداخته و با هجمه تمام عیار به بیت امام ، چند توئیت را انتخاب کرده و در این باره داد سخن داده است.

نمی دانم حسادت عامل این نوشته است یا ترس از اقبال مردم به بیت امام؟! خدا امام را بیامرزد که پیش بینی کرده بودند که در آینده انتقام ایشان را از فرزندان امام می گیرند.

اینکه از یک جلسه بسیار ساده که در تمام بیوت مراجع سابقه دارد، بتوانند چنین هجمه ناجوانمرادنه ای را سازمان دهی کنند البته جای تعجب دارد، ولی تعجب بیشتر آنجاست که گروهی به نام دفاع از امام به بیت امام حمله می کنند که همه هویتشان نقض صریح وصیت نامه امام است.

راستی اول باید از ایشان پرسید که مگر امام به صراحت تمام،  سپاه را از حضور در سیاست داخلی و پرداختن به مناقشات داخلی باز نداشته اند؟ کدامین نیاز باعث شده است که آبروی مجاهدت های سپاه خرج نزاع های سیاسی شود؟ مگر رهبر معظم انقلاب به تکرار، تأکید نکرده اند که وصیت امام برای همه لازم اجراست؟ شما که وجودتان نقض دستور امام خمینی است، به دنبال دفاع از امام هستید؟ همه حقوقی که می گیرید به سبب اینکه وجودتان در تقابل با وصیت امام خمینی است محل شبهه است. 

آیا وقت آن نرسیده که یکبار از خود بپرسید چرا هر جا نفعتان نباشد، از وصیت امام خارج می شوید؟

نویسنده پا را از این هم بالاتر نهاده و به حرم امام جسارت کرده و خود را در مقام مدعی ساده زیستی نشانده است و یک بار از خود نپرسیده که هزینه های  مضاجع متبرکه توسط دوستان شما به چه سبب انجام می شود؟! آیا جز این است که این ها برای مردم و گسترش فرهنگ اسلامی است؟ و اساسا مگر نماد های هویت ملی مربوط به شخص خاصی است که باید تاوان آن را کسی خاص بدهد؟

مجلسی ساده تر از جلسه عمامه گذاری سید احمد خمینی قابل تصویر نیست ولی آیا از خود پرسیده اید که مگر فرزندان دیگر امام و یا فرزندان رهبر انقلاب  و دیگر مراجع در مراسم عمومی معمم شده اند که ایشان باید چنین می کرد؟ مگر ده ها بار فرزندان بزرگان در منزل یا بیت خود مراسم نگرفته اند و با دعوت از مراجع به لباس روحانیت درنیامده اند؟ مگر فقط این سید احمد بوده که روی صندلی نشسته است؟ عقده گشایی هایی که از مراسم سالگرد امام با به هم ریختن مراسم شروع شد و بعد با یک سیاست نا نوشته بین افراطیون و ضد امام ها، ادامه یافت تا بیت امام را اشرافی جلوه دهد، تا کجا ادامه خواهد یافت؟!

 راستی از کجای آن حسینیه،  اشرافیت را استفاده کرده اید؟ آیا جز این است که محبوبیت این سید عزیز حسد نویسنده را برانگیخته تا به نام امام، انتقام امام را از فرزندانش بگیرد؟! نویسنده این مقاله تقصیر ندارد و از امام خبر ندارد ولی آیا کسی نیست که به آنها بگوید تا همین امروز این رهبر انقلاب است که بالاترین احترام را به بیت امام می گذارد. آیا این رسم ادامه یافته ی ایشان است؟

نویسنده ی این گزارش که گویی کینه ای عمیق از یادگاران امام دارد،  به چه جرأت انگ تشریفاتی را به این مجموعه متوجه می کند، در حالی که این مراسم در حسینیه امام که ساده ترین مکان در انقلاب اسلامی است برگزار شده است؟

حقیقتاً خبرگزاری تسنیم چه فرقی با رسانه های ضد انقلاب دارد که با بزرگنمایی و دروغ پردازی سعی در تخریب شخصیت بیت امام دارد؟ 

شرم از روح بلند امام نمی کنید که به دروغ یک مراسم بی آلایش را فقط با هدف تخریب بیت امام به گونه ای دیگر جلوه می دهید؟! یک بار دیگر متن خود را بخوانید و ببینید که چه مقدار بی ادب و بی انصافانه داد سخن داده اید! اما مطمئن باشید دشمنی با بیت امام گریبان شما را خواهد گرفت و بیراهه ای را که شروع کرده اید به سرانجام نمی رسانید. سخن های دیگری هم هست که شاید در آینده بازگویم. 

خدا از سر تقصیرات همه بگذرد، اما گویا آن مجموعه بزرگتر ندارد!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.