مایعات را این گونه بنوشید، پوستتان پیر می شود!

پیری پوست یک معضل بزرگ برای همه انسان هاست، اما راههایی وجود دارد که به جوانسازی پوست شما کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وقتی که داخل اینترنت چرخی بزنید، متوجه می‌ شوید که توصیه های بسیار زیادی وجود دارند که باعث می‌ شود شما جوان تر به نظر برسید. حتماً می‌دانید که داشتنِ رژیم غذایی متعادل، استفاده از ضدآفتاب، پاک کردن آرایش قبل از خواب، جزء روش هایی هستند که شما را جوان‌ تر نشان می‌ دهد. ما هم اینجا هستیم تا به شما اطلاعاتی را در این باره بدهیم.

استفاده از نی پوست شما را زودتر پیر میکند

سلامت نیوز نوشت؛ اگر می خواهید که علائم پیری را کُند تر کنید، باید از نوشیدن مایعات با نی خودداری کنید که باعث ایجاد خطوط و چین و چروک روی صورت در اطراف دهان می شوند. حرکت تکراریِ مکش با نی باعث می شود که ماهیچه های اطراف دهان خیلی فعال باشند و بین فیبر های ماهیچه چین خوردگی هایی به وجود بیاید که باعث شود روز به روز عمیق‌تر گردند. البته نوع نوشیدنی تفاوت زیادی را ایجاد می کند. به‌ عنوان‌ مثال مایعات غلیظ تر مانند اسموتی‌ ها نیاز به نیروی بیشتری برای انقباض صورت دارند و در نتیجه فشار منفی بیشتری به صورت وارد می گردد.

انجام این کار بعد از ۵۰ سالگی تاثیر منفی بیشتری دارد

وقتی که جوان هستیم، پوستمان بعد از لبخند، خندیدن یا خوابیدن راحت تر به حالت طبیعی برمی گردد اما بعد از 40 سالگی قضیه متفاوت است، زیرا چربی، کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا کرده است.

راهکارهای مؤثر هم وجود دارند

هنگامی که چین و چروک اتفاق می‌ افتند، برطرف کردنشان کار راحتی نیست اما معمولا روش هایی مانند بوتاکس را برای شان به کار می‌ گیرند. تزریق سم بوتولونیوم می تواند به ریلکس کردن ماهیچه قسمت بالای لب کمک کند و خطوط عمودی را در این ناحیه کاهش دهد. فیلر هیالورونیک اسید هم مؤثر است که می تواند خطوط و چروک صورت را پر کند؛ اما بهترین راهکار این است که از تشکیل شان جلوگیری کنید تا اینکه بعداً بخواهید آن ها را برطرف کنید. یکی از راه های جلوگیری از این چروک ها، خودداری از استفاده از نی برای نوشیدنی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید