ضرر بزرگ استقلال از جدایی میلیچ و دیاباته

در صورتی که قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای استقلال و پرسپولیس تصویب شود، آبی پوشان از جدایی میلیچ و دیاباته ضرر خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال هنوز از باشگاه طلبکار است و با وجود پرداختی های باشگاه به این بازیکن، او هنوز مطالباتش را به صورت کامل دریافت نکرده و در صورتی که تا ۲۶ اردیبهشت ماه یعنی ۳ روز دیگر این اتفاق رخ ندهد، این مهاجم گلزن می تواند قراردادش با آبی پوشان را به صورت یک طرفه فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. 

 با این حال مسئولان باشگاه استقلال امروز هواداران تیمشان را از نگرانی درآوردند و اعلام کردند دیاباته تاکنون در چند قسط بخش زیادی از مطالباتش را دریافت کرده و با شروع دور جدید تمرینات، به تهران باز خواهد گشت.

هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان هم چندی پیش شایعات مربوط به جدایی از استقلال را تکذیب و اعلام کرد برای شرکت در تمرینات تیمش به تهران برمی گردد.  بنابراین خارجی های استقلال حداقل تا پایان لیگ نوزدهم به کارشان در این تیم ادامه خواهند داد.

در صورتی که قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی برای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس نهایی شود، آبی پوشان با از دست دادن 2 بازیکن موفق خود که گفته می شود پیشنهادهای زیادی دارند، ضربه بزرگی خواهند خورد و کادرفنی این تیم که تاکنون بارها از مسئولان باشگاه درخواست حفظ این 2 بازیکن را کرده بود، کار سختی برای پیدا کردن جایگزین داخلی مناسب برای میلیچ و دیاباته در خطوط دفاع و حمله خواهد داشت.  

 

دیدگاه تان را بنویسید