دیبالا همچنان با کرونا دست و پنجه نرم می کند

پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس، در 21 مارس تأیید کرد که او و نامزدش اوریانا ساباتینی پس از آزمایش مثبت ابتلا به ویروس کرونا را تایید کرد و رد قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ حال براساس گزارش‌ها، آزمایش ابتلا به کرونای پائولو دیبالا برای چهارمین بار طی شش هفته اخیر مثبت اعلام شده است. طبق اعلام برنامه اسپانیایی ElChiringuito، دیبالا به دلیل تشخیص اولیه، در شش هفته در مجموع چهار آزمایش انجام داده است که آخرین آزمایش او مثبت اعلام شده است.

این در شرایطی است که برخی منابع خبری در ایتالیا اعلام کرده‌اند، باشگاه یوونتوس قصد داشت در تاریخ 4 می (5 روز دیگر) یا 18 می تمریناتش را از سر بگیرد. البته هنوز مشخص نیست که خبر چیرینگیتو صحت دارد یا نه اما درست بودن آن چندان غیرمحتمل هم نیست چرا که اخیراً اعلام شد مارکو اسپورتیلو دروازه‌بان تیم آتالانتا بعد از گذشت یک ماه از ابتلایش به کرونا هنوز هم به این بیماری مبتلاست.

اخیراً این ملی پوش آرژانتینی در مورد مبارزه با این بیماری صحبت کرد و توضیح داد که چگونه وی برای تنفس ساده تلاش کرده است. پس از تایید ابتلای دانیل روگانی و بلیز ماتویدی، دیبال اسومین ستاره یووه بود که به کرونا مبتلا شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید