محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به تصویب انجام تحقیق و تفحص در جلسه امروز مجلس، گفت: تحقیق و تفحص وظیفه ذاتی مجلس بوده و یک اقدام بسیار خوب و به جا است اما انجام این تحقیق و تفحص نیازمند زیرساخت های لازم از جمله همکاری دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و ... است که این موضوع فراهم نیست.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده مردم شازند در مجلس ضمن اشاره به اینکه همکاری دستگاه ها و سازمان ها به عنوان زیرساخت لازم برای انجام تحقیق و تفحص به شمار می روند، گفت: متاسفانه وزارتخانه ها و دستگاه ها با مجلس برای انجام این موضوع همکاری نمی کنند.

محمود احمدی بیغش در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب انجام تحقیق و تفحص در جلسه امروز مجلس، گفت: تحقیق و تفحص وظیفه ذاتی مجلس بوده و یک اقدام بسیار خوب و به جا است اما انجام این تحقیق و تفحص نیازمند زیرساخت های لازم از جمله همکاری دستگاه ها، سازمان ها، نهادها و ... است که این موضوع فراهم نیست.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این زیرساخت آماده نباشد هیچ تحقیق و تفحصی به سرانجام نمی رسد، اکنون من و همکارانم بیش از ۳ ماه است که یک تحقیق و تفحص را در دستورکار داریم، ده ها بار با سازمان ها و دستگاه ها مکاتبه داشته ایم اما مشخص نیست چه منافعی دارند که حاضر به پاسخگویی نیستند.

احمدی بیغش تاکید کرد: یک نفر نیست که از وزارت نفت بپرسد، آقای اوجی که ادعای مذهبی بودنت را کوه دماوند هم نمی تواند تحمل کند، چرا پاسخ نمی دهید؟ وزارت صمت، بانک مرکزی، سازمان اوقاف و ... نیز پاسخگو نیستند.

وی تصریح کرد: سازمان ها با انجام تحقیق و تفحص توسط مجلس همکاری نمی کنند بماند که در برخی مقاطع اندکی از همکاران خود ما نیز مخل انجام تحقیق و تفحص هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.