منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در رابطه با جلسه امروز گفت: قرار شد طبق آیین نامه مصوب و با هدف جلوگیری از تعارض منافع افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند از عضویت در جبهه انصراف دهند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: با هدف جلوگیری از تعارض منافع افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند باید از عضویت در جبهه انصراف دهند. طبیعی است نمایندگان احزاب باید فرد جایگزین به دبیر خانه معرفی کنند و افراد حقیقی هم اگر ثبت نام کرده باشند، طبعاً جایگزینی نخواهند داشت.

آذر منصوری در تشریح جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران، اظهار کرد: جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران به ریاست بهزاد نبوی برگزار شد.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران افزود: در این جلسه پیشنهاد دبیر خانه مبنی بر تامین منابع مالی جبهه توسط اعضا مجمع عمومی که در آیین نامه تصویب شده بود، مطرح و و مقرر شد دبیر خانه پیگیری‌های لازم را در این ارتباط به انجام رساند و‌ گزارش آن به مجمع عمومی ارائه شود.

وی بیان کرد: در ادامه جلسه پیشنهاد کمیته راهبرد و برنامه ریزی جبهه مبنی بر سازو‌کار رسیدن به کاندیدای اجماعی اصلاح طلبان مطرح و با توجه به پیشنهادهای مطرح شده مبنی بر بررسی بیشتر توسط احزاب به جلسه هفته آینده مجمع عمومی موکول شد. 

منصوری ادامه داد: همچنین در این جلسه قرار شد طبق آیین نامه مصوب و با هدف جلوگیری از تعارض منافع افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند از عضویت در جبهه انصراف دهند. طبیعی است نمایندگان احزاب باید فرد جایگزین به دبیر خانه معرفی کنند و افراد حقیقی هم اگر ثبت نام کرده باشند، طبعاً جایگزینی نخواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.