یامگا خیال جواد نکونام را هم راحت کرد

کوین یامگا همچنان پنالتی های استقلال را به گل تبدیل می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ طی دو فصل اخیر، استقلال یک پنالتی زن مطمئن پیدا کرده است. کوین یامگا، بال راست فرانسوی آبی ها که در سال 1400 و با نظر فرهاد مجیدی به جمع استقلالی ها اضافه شد، از همان اولین فصل حضورش در استقلال و با توجه به ضعفی که وریا غفوری در زدن پنالتی از خودش نشان داد، به پنالتی زن اول آبی ها بدل شد و توانست آماری خوب از خودش در این زمینه به جای بگذارد و تمام فرصت های خود از روی نقطه پنالتی را به گل تبدیل کند.

عملکرد یامگا در پنالتی زدن به حدی خوب بود که ریکاردو ساپینتو هم از همان ابتدا، پنالتی های تیمش را به او سپرد و یامگا هم او را ناامید نکرد. شماره 11 استقلالی ها به حدی خوب پنالتی می زند که تا به حال کسی به یاد ندارد او این موقعیت را از دست داده باشد. جالب این است که طی دوران حضور یامگا در استقلال، او فقط یک بار موفق نشده از روی نقطه پنالتی به طور مستقیم گلزنی کند که البته همان ضربه را پس از دفع شدن توسط محسن فروزان، در ریباند توانست به گل تبدیل کند.

شب گذشته و در جریان دیدار استقلال و هوادار، آبی ها برای اولین بار در این فصل صاحب ضربه پنالتی شدند و باز هم کوین یامگا پشت توپ قرار گرفت و توانست مطابق انتظار توپ را وارد دروازه کند تا اولین گل خود در این فصل را به ثمر برساند. گل کردن این پنالتی توسط یامگا، خبر خوبی برای جواد نکونام محسوب می شد چرا که باعث شد تا پس از فرهاد مجیدی و ساپینتو، خیال سرمربی فعلی استقلال هم از ضربه های پنالتی راحت باشد چرا که پنالتی زن اول تیمش همچنان در اوج آمادگی قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید