آخرین نرخ سکه ، طلا و دلار در بازار + جدول / 30 تیر 99

امروز (30 تیر) قیمت سکه تمام بهار آزادی 10 میلیون و 930 هزار تومان و نیم سکه 5 میلیون و 750 هزار تومان،‌نرخ دلار 22 هزار و 900 و نرخ یورو 25 هزار و 400 تومان آغاز شد اما در آخرین ساعات طلا به کانال 900 هزار تومان و خرید دلار به کانال 21 هزار تومان بازگشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا پیش از ظهر امروز گفت: امروز ( ۳۰ تیر ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت 10 میلیون و 930  هزار تومان، نیم سکه۵ میلیون و ۷50هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 500 هزار  تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۸۲۰ هزار  تومان داد و ستد شد.

او افزود: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۸۱۰ دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به  مبلغ یک میلیون و ۵۸ هزار تومان معامله می‌شود.

دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت : کاهش نرخ دلار در بازار  بر قیمت سکه و طلا تاثیر گذاشت و سبب کاهش قیمت سکه شد.

شما می توانید نرخ امروز  طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید: (قیمت ها در پایان وقت اداری امروز پایین تر از ارقام زیر است)

نرخ سکه و طلا در۳۰ تیر ۹۹
محصول  نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱0.50۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.930.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۷5۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.50۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۱.۸۲۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک هزار و ۸۱۰ دلار
طلای ۱۸ عیار   ۱.۰08.000
 

امروز ( 30 تیر) قیمت هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هر اسکناس  یورو به قیمت ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان  به فروش می رسید.

تداوم ریزش قیمت سکه و دلار/ صرافی ملی دوبار تغییر قیمت داد                        

 

 

دیدگاه تان را بنویسید